Tuesday, May 29, 2012

Tagen från Idas, Agnes och Lovisas blogg, som har tagit den från Kimberlys blogg… Haha

1. Är du singel? Japp, eller ja, eller nej, eller det är komplicerat... Eller kanske pinsamt... Aja 
2. Är du lycklig? Japp, eller hyfsat... Är alla egentligen glada rakt igenom??
3. Är du uttråkad? Japp, ska plugga till So provet just nu, men jag är lite för uttråkad för att göra det just nu...
4. Är du ledsen? inte för stunden...
5. Är du italienare? Nopp, men min pappa och mamma brukar faktiskt skämta om det eftersom de tycker att jag lätt blir brun och har mörkt hår (d.v.s jag är rätt lik en italienska…)
6. Är du gravid? Neej...
7. Är du full? Nej, abslout inte!!!
8. Är du en cooling? JAPP!! Haha
9. Är du från Irland? Nepp...
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Neej... :( (det värsta som hänt i mitt liv var skillsmässan)




sketch
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, eller jag tror det… ;)

2. Har du nånsin blivit sårad? Jaa, många ggr... tyvärr...
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Förstår inte frågan...
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Japp...
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nepp...
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, eller jag tror det, det är ju en HEMLIG beundrare... Så om jag hade det skulle jag väll inte veta...
7. Är du kär? Vet inte...
8. Vill du gifta dig i framtiden? ABSOLUT!!!!

saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek så klart!!

2. Hår eller ögon? Ögon, annars kan man inte se...
3. Katt eller hund? Hund!!!! (rädd för katter)
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner!!

5. TV eller Internet? Internet!! Man kan ju inte riktigt välja mellan lika många grejer på TV som man kan göra på internet...
6. Coca-cola eller Pepsi? PEPSI IN MY HEART, haha, skoja bara men svaret är Pepsi...
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll!! 
8. Pengar eller lycka? Lycka!! ;)
9. Dag eller natt? Dag!! (mörkrädd) 
10. MSN eller mobil? Mobil :)

 "Har nånsin dig ..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, har aldrig gjort det...

2. Brutit ett ben? Nej, eller ett litet ben i foten, men vi åkte inte in till sjukhus för benet var så litet så läkaren skulle ändå inte göra något åt det (en häst, ingen ponny, halvstegrade i boxen och landade på min fot)
3. Gjort nåt du ångrar? Jaa, vem har inte??!!
4. Hoppat Bungee Jump? Höjdrädd...
5. Ljugit för någon du tycker om? Jaa, men jag får alltid dåligt samvete om jag gör det så jag brukar må jätte dåligt...
6. Ätit en hel tårta? NEEJ... Jag skulle först aldrig orka sen skulle jag bara bli äcklad med så mycket tårta...
7. Gjort bort dig offentligt? Det har jag säkert gjort, men jag kommer inte på något just nu...
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? NEEEEEEJ!!! Haha... 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja!!! R.I.P Skotte!!! Du är finast!! R.I.P Barbie (mobba INTE namnet, jag var 6 år)!!! Finaste kaninen NÅGONSIN!!!! 
Saknar er otroligt mycket!!!
10. Velat försvinna? Haha, JAAA!!!! (Typ på redovisningar...)

sketch
Vad såg du på tv sist? Scrubs tror jag...

Vems blogg läste du sist? Agnes, Idas och Lovisas (eskilsot.blogg.se)
Vad åt du sist? tortilini... (ingen aning om hur det stavas)
Vem pratade du med sist? Agnes tror jag...
Vem ringde du sist? Min syrra (Elin)...
Vem messade du sist? Pappa...
Vad läste du sist ”bok”? "Jagad"... (5:e boken i en serie som heter "House of night"
Vem pussade du sist? Ingen aning...
Vem kramde du sist? Agnes <3
Vem bjöd du sist på något? Kimberly tror jag...
Vad köpte du sist? Godis... Hihi...

//Anna

No comments:

Post a Comment