Friday, May 11, 2012

En sak slog mig…


En sak slog mig, tankemässigt, och en sak slog mig bokstavligt talat…

Det som slog mig tankemässigt var att jag inte har skrivit på ett tag, eller det känns inte som det, men jag skrev igår, skumt… Men Bea borde skriva snart… Det är bara jag som skriver:(

Det som slog mig bokstavligt talat, var den där JÄKLA kaninburens tak, som brukar var starkt men sen idag när det blåste och jag lutade mig över kaninburen så föll taket igen och jag fick den i huvudet, och inte nog med det, när taket slog ner så lyckades jag ha min tunga mellan mina tänder, så jag bet mig i tungan…

En till sak slog mig nu… Vi har fått 1 kommentar… Det är lite tråkigt att det inte är flera:( Det är lite som att vi skriver fast det är ingen som läser (fast vi ser ju på statistiken att det är några som läser, men man vill ju ha ett bekräftande på vilka… Det kan ju vara så att någon bara kom in på bloggen av misstag. Dessutom, ni som har bloggar, ni vill ju alltid ha många kommentarer, och nu är det någon annan som vill ha kommentarer, men nej… Då ska man minsann inte ge några kommentarer…) så jag, eller vi, skulle önska att vi fick lite kommentarer…:)

Nu ska jag inte skriva lika långt som Kimberly brukar… (fortfarande inget illa ment)

Kramisar från Anna

P.S. Tack till Sylle för att du kommenterade!!!

No comments:

Post a Comment