Tuesday, May 8, 2012

Japp…

Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag har inget att göra och fick lust att skriva, fast ändå inte… Haha, ja, jag vet att jag e lite konstig… Ni behöver inte kommentera det!! Haha… Men japp, jag vet ju inte vad jag ska skriva om som sagt var… Och jag ska inte göra som Kimberly, skriva att hon inte har något att skriva om och sedan skriva världens längsta inlägg……………… Haha, inget illa ment Kimberly, jag gillar dina flummiga inlägg… Men, idag har väl vi fått reda på klasserna… (som vi kommer att gå i i 8:an eftersom vi splittrar/blandar klasserna varje år så att vi lär känna alla i våran årskurs) Jag blev sådär nöjd… Jag och Kimberly har liksom gått i samma klass i 7 år nu (sen 1:an) och nu har de splittrat på oss… Så jag blev lite ledsen, men jag är SUPER GLAD över alla andra som hamnade i våran klass… Det hade vart roligt om Alva kom med också… Men man kan ju inte få med sig alla kompisar, tyvärr :___( Men vänta nu lite, jag kanske ska sluta skriva INNAN jag skriver lika långa inlägg som Kimberly (fortfarande inget illa ment<3<3<3)

Kramisar från Anna

2 comments:

  1. Du ett tips för att inläggen inte ska kännas lika långa, gör mellanrum, så blir det lättare att läsa också! /Sylle Annars är detta en mycket bar blogg!

    ReplyDelete