Sunday, May 20, 2012

Hehe…

Jag kom på att tänka på att jag idag har skrivit 3 inlägg idag på den här bloggen idag… (hihi, många på det blev) Eller ja, nu blir det ju fyra…

Nej men, jag har ingenting att skriv om, men jag hade lust att skriva lite extra idag… haha… Nej men jag ska nog komma på något roligt att skriva om……………………(tänker)………………………

Juste, under alla dessa inlägg har jag "glömt" (jag glömde inte att jag gjort det, jag har bara inte tänkt på att skriva om det) att skriva att jag var hos Alva idag, och igår, eller jag sov över. Lovisa och Alva har fyllt 14, så det hade en tjejfest… Kimberly, Bea, Agnes och Anna (T) var också där :). Det var faktiskt jätte roligt!!! Vi var upp tills vi började se att det började ljusna…… (det var mellan 2:00 och 3:00, jag hade typ ingen aning om hur mkt kl. var…

Aja, jag får inte göra det här inlägget hur långt som helst, eftersom ingen kommer att läsa det då………

Kramisar från Anna

No comments:

Post a Comment