Sunday, October 7, 2012

Ja, jag har tråkigt…

Är du allergisk mot något?
Nej, inte längre tror jag, jag tror att jag vuxit ifrån min allergi mot myggor och getingar…

Brukar du skratta för dig själv?
Nej, det tror jag inte…

Är du beroende utav något?
Klart jag är, det är alla, men jag tror att jag är beroende av mobilen och Pretty Little Liars. 

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?
"Jo. Stor. Min hatflygplats i världen" (det kom från Björn, min äldsta brorsa, eftersom jag kanske ska till Usa på språkresa, och han har åkt/åker till Usa varje år så frågade jag honom om vilken flygplats som var bäst att landa på och han svarade England är ganska bra, men Usa är värdelöst att mellan land i, och då sa jag "så då är inte Heathrow så stort alltså", eftersom det ligger i England och då svarade han så…

Vad har du för mobiloperatör?
Tele2

Brukar du googla?
Javisst brukar jag det…

Har du vart kär i någon?
Inte kär kär…

Hur ser din drömkille ut?
Ingen aning…

Har du kysst någon den senaste veckan?
Nej, bara i mina drömmar… Haha… Skoja bara…

Hur svarar du i telefon?
Hej de e Anna

Vem ringde dig senast?
Mamma…

Hur många kuddar har du i sängen? 
Ingen aning…

Brukar du komma i tid?
Oftast…

Mår du bra?
Beror på hur man ser det…

När blev du fotad senast?
Ingen aning…

Hur känner du dig nu?
Trött…

Är du smart?
Absolut!!

Hade du en bra kväll igår?
Vet inte, eller jo det är klart jag vet men det hände inget speciellt så den var väl bra…

Vad dricker du helst till frukost?
Ingenting oftast, kanske vatten (jag brukar äta mjölk och flingor eller fil och flingor…)

Är du blyg?
Beror på sammanhang…

Vad gör du i morgon?
går i skolan, sen åker jag till pianot… apro på piano, jag borde öva, jag har inte gjort det i veckan… opsi…

Vad är det värsta du vet?
ORMAR, DÖDEN, FAMILJS DÖD… MM

Vill du gifta dig?
Ja absolut!!

Gillar du att dansa?
Beror på…

Tycker du om sushi?
Nej, Usch… jag gillar inte riset men allt annat gillar jag (jag brukar ta mammas räkor, när mamma äter sushi…)

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej tyvärr inte…

Senaste låten du lyssnat på?
ingen aning…

Vad skulle du behöva nu?
Ha riktigt roligt med kompisar 

Gillar du någon nu?
Nja… beror på vad man räknar med… Om man räknar med alla (vilket man förmodligen gör…), så ja…

Vill du vara singel nästa sommar?
Sommaren har redan vart (fail)

Tycker du om din längd?
Ja, faktiskt!

Din jobbigaste tid i livet?
När mina föräldrar skildes, eller när jag bara bodde varannan helg hos pappa, ingen märkte kanske det men jag mådde skit dåligt, jag grät typ varje kväll, grät över att straffa honom bara för att jag inte gillar Petra… Jag gråter varje gång jag tänker på det, men samtidigt blir jag arg på pappa, han hade ett val, antingen kunde han försvara mig mot Petra och säga att Petra skulle backa, inte vara inne på min schoolsoft, att det var hans och mammas jobb, eller så kunde han välja Petras sida, och försvara henne och säga till mig att hon inte tog mammas roll… Och han valde Petras sida…

Din bästa tid i livet?
Vet inte, när jag var liten, innan mamma och pappa skilde sig, innan de började bråka på kvällarna och jag varje kväl när jag skulle hämta dricka smög mig fram för att de itne skulle höra att jag hörde deras bråk…

//Anna

P. s. Alla frågor kommer ifrån kimberlys blog

No comments:

Post a Comment