Saturday, October 6, 2012

Asså, jag fattar inte…

Jag fattar inte dem här kedjekommentarerna på facebook… idag så såg jag det här

"Hey my name is santi and I was killed by my mum and if you don't post this in 20 more comments u will die and if you don't believe it this Google it. Santi 27. And if you ignore it ur mum will die in 20 days."

Asså, det jag inte fattar är att de som inte ser de här kommentarerna dör ju inte, eller hur??

A ja, nu kommer iaf min mamma inte dö, för jag har inte ignorerat det. Och jag tänker INTE kolla upp det på google för förra gången jag gjorde det (med ett annat namn) så kom det upp det läskigaste ansikte jag någon sett, och det ansiktet glömde jag under dagen, men kom på det varje gång jag skulle sova, så ja, jag tänker INTE kolla upp det.

//Anna

No comments:

Post a Comment