Saturday, October 13, 2012

Hejsan, alla glada människor!!!

Som ni alla kanske vet så ska jag flytta med min pappa, men nu ska jag också flytta med min mamma… Fotografen kommer på måndag… Mamma ska flytta p.g.a att hon och hennes kille ska separera… Det fungerade bara ett halvår att bo tillsammans (de har vart tillsammans i 3 år…), och när vi flyttat ihop så va han helt annorlunda, vem har liksom en regel att man inte får sitta och titta på tv i vardagsrummet innan middagen, men sen sitter där och kollar själv på tv innan middagen och när man frågar varför han gör det så svarar han att han lagar ju våran mat, och han vill se nyheterna… Regeln är typ den konstigaste jag någonsin hört, att han sitter själv där och kollar är ganska sjukt, och ursäkten är den dummaste jag hört…

Ja, ja, jag vet att jag kanske verkar lite överreagerande eller så, att det kanske inte är så farligt, men jag har mina anledningar att inte gilla honom…

Jaha, tack för att ni lyssnade på mitt lilla problem… haha…

//Anna

No comments:

Post a Comment