Wednesday, August 8, 2012

Såg Lovisa och Agnes göra det på deras blogg så jag blev sugen på att göra det själv…

(deras blogg)

Jag är planerad att födas på samma dag som min storebror
Japp, vi båda var planerade den 16 november, men jag var exakt 2 veckor försenad och han var 3 dagar tidig

Jag har mer smink än min mamma, men jag använder typ bara mascara…
Japp, jag har sjukt mycket smink, men det är bara för att jag älskar att sminka andra…

Jag har 32 nagellack bara hos min mamma (jag har visserligen inte så många hos pappa, typ bara 4 st…) fast jag målar typ aldrig naglarna, fast jag älskar att måla naglarna på min syrra…

Jag har vart i 13 olika länder; Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Österrike, Schweiz, England, Spanien, Frankrike, Italien, Australien, Turkiet (mellan landat i Qatar, men det räknas väl inte?? För jag var ju bara på deras flygplats) och (inte för att skryta, jag vill bara att ni ska veta, haha, det där lät ju lite konstigt, men det värsta jag vet är när folk skryter, typ…) sen på höstlovet ska jag åka till Florida och kryssa med världens största kryssningsfartyg till 3 olika öar (st. Martin, Bahamas, st. Thomas)

Båten…



Inne gården…

Innegården…

Jag tror att jag är den mest irriterande personen som jag känner, och jag mår dåligt över det…

När jag var liten pelade jag fotboll…
Japp, och jag blev mobbad där, antingen fick jag stå i mål, fast jag var boll rädd, eller asså, jag var inte så rädd så länge den passades till mig men när jag stog i mål så kom den ju mot mig på ett annat sätt, och när jag stog i mål mobbades jag för att jag släppte in varenda mål, 
Eller om jag var utespelare så blev jag mobbad för att alla tyckte jag var dålig…

No comments:

Post a Comment