Wednesday, July 3, 2013

Hej hej

Hej!

Jag vet att vi inte har skrivit på ett tag, och jag ber om ursäkt för det! Tyvärr kommer jag inte att skriva så mycket om vad vi gjort, men jag tänkte ge er lite smakprov på bilder jag tagit och redigerat, men bilderna är förstora (när man redigerar bilder så tar de upp mer plats), sååååå det gick inte... Och jag vill inte skriva ngt om vad vi gjort när Bea sover, för jag tror hon vill vara med när jag lägger ut dem... När jag tänker efter så skriver jag bara det här för att jag väntar på att min handduk ska bli färdig tvättad (kan ni tänka er att jag tvättar minst 4 tvättar varje tisdag? (idag va de till och med 6...)) och de e den inte ännu, och jag har tråkigt, och jag kan inte sätta på tv:n för Bea sover ju... Vad pratar jag ens om? Haha. De e fett kul för jag hör mig själv säga allt jag skriver i huvudet, haha. Det här inläget makes no sense... Varför läser ni ens det här? Sluta inte läsa nu bara för att jag sa sådär, för vem vet, jag kanske säger något som är intressant (för en gångs skull, haha). Guuuuud vad jag e trött, kl. är bara tio på kvällen och jag kan somna när som helst... Jag har vart såååå trött under den här en och en halv veckan som jag vart i skolan...

Om ni vill veta lite om hur det är här så kan jag säga att de har vart ca 90-100 F här de senaste dagarna, dvs mellan 33-38 C, så vi dör av värme, och när vi är nere i labbet och redigerar bilder så dör vi för att de e alldeles för kallt där nere, eftersom de har ställt ac på alldeles för låg värme... De e hur kallt som helst, alla elever och lärare i klassen klagar.

A ja, jag tror jag ska börja fördröja tiden med att borsta tänderna och så...

JAG SAKNAR ER ALLA SOM LÄSER DE HÄR SOM JAG KÄNNER!!!! Haha

De blev ett ganska längt inlägg, fast jag typ inte pratade om någonting, haha

Godnatt, Godmorgon eller va jag nu ska säga...

OMG TVÄTTEN ÄR KLAR NU!!! Haha


//Anna

No comments:

Post a Comment