Sunday, December 2, 2012

Harry Potter marathon!!

Hejsan igår till idag hade jag, Alva, Kimberly, Bea och Lovisa Harry Potter marathon. Vi hann bara se 1:an och 3:an (det var ingen som hade tvåan...) innan tolv tyvärr.... Sedan spelade vi Galenpanna tills 20 över 12 då Bea skulle åka hem, eftersom hon inte skulle sova över hos Kimberly. Sedan fortsatte vi med Galenpanna och jag kom på andra plats... Kl. typ 2 eller tre gjorde vi i ordning oss för att gå och lägga oss. Men när vi väl la oss så låg vi och pratade till 5-5:30, innan vi somnade. Och det var den obekvämaste natten jag vart med om typ... (om man inte räknar med vandringen...) Sedan kom Kimberlys hund och väckte oss kl. 9 typ, men så fort han hade blivit ut skutsad från rummet så somnade vi om igen, och gick upp kvart i elva. Lovisa och Alva åkte vid 20 i 12 och jag och Kimberly gick in och kollade på den näst sista Harry Potter filmen, men vi hann inte så långt innan min pappa kom...





//Anna

1 comment:

  1. Haha, gillar att du har skrivit alla exakta klockslag ;) /Lovisa

    ReplyDelete