Friday, July 20, 2012

Förlåt och Grönan…

Förlåt:

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket, men jag har haft fullt upp!! Haha…

Grönan:

Nejmen de roligaste som hänt är väl att jag i måndags var på grönan med Eric, Elin (mina helsyskon) Björn (min halvbrorsa) och Nathalie (Björnes tjej/sambo). Det va SJUKT kul!! Nathalie är som ett barn, hon ville åka ALLT, det var till och med hon som övertalade Björne och åka dit och det var hon som var gladast när vi kom dit (Björn tycker inte lika mkt om att åka till grönan, utan han sa från början att vi kunde åka och att han kunde sitta bredvid och kolla på… Haha.

Vi åkte typ allt en gång innan vi var tvungna att åka tillbaka eftersom vi hade bilen med oss och vi hade bara betalat till 18, det va bara en sak vi åkte fler gånger och det var Jetline eftersom den hade minst kö…

Det roligaste:

Jag vet inte… Insane, eller a, jag och Elin satt på samma sida och Nathalie och en annan tjej på den andra sidan så de var mycket tyngre än oss så jag och Elin stirrade mest bara upp i himlen… Haha

Det läskigaste:

Fritt fall Tilt!! Den är lika hög som vanliga fritt fall (80 m) men när den är längst upp så börjar den luta framåt så man ser neråt. När vi stog i kön så blev jag hysterisk eftersom jag såg att gröna lunds sjukhus ligger precis bredvid och jag tycker att allt som finns måste ha en anledning, så jag trodde ju att sjukhuset fanns där bara för att det oftas skadas någon vid Fritt Fall… Haha, aja sen när vi börja åka upp så fick jag panik och sa hela tiden "jag kommer dö" och "Släpp ner mig här ifrån jag har ångrat mig jag vill inte åka". Sen när vi hade kommit en bit så började jag fråga om vi inte hade kommit upp snart, svaret kommer från Björn "Vi har nog bara kommit halvvägs" Jag bara, amen tack varför inte bara ljuga och säga, "vi är snart uppe".  När den stannade och började luta framåt så fick jag ännu mer panik och efter några sekunders väntan så släppte den, och shit vad jag skrek… Och jag hörde Nathalie bredvid bara "jag kommer flyga ut!!" (efteråt sa hon att de bara va för att skrämma mig…) Men jag kände också att jag skulle flyga ur för man sitter inte på så mkt, det är mest en pinne… Haha, efteråt skakade jag som bara den och jag kunde knappt gå och hade jätte ont i huvudet (efter att jag spänt mig så mkt)

Oj… Vad långt det här inlägget blev!! Förlåt igen… Haha… Hoppas ni orkade läsa…

Juste Extreme var rolig också…

//Anna

No comments:

Post a Comment